Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Η Αηδονόπιτα

Η «αηδονόπιτα» ήταν μια φράση των Ελλήνων της εποχής της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, που δήλωνε το ανέφικτο, το άπιαστο ιδανικό της ομορφιάς, τη ραχοκοκαλιά των ονείρων και τη σχέση τους με το αδύναμο του ανθρώπου. Η λέξη αυτή χρησιμοποιείται όχι ως χλεύη κατά του οράματος αλλά πιο πολύ ως υπόσχεση στην ανθρώπινη μοίρα πως δικαιούται ένα κομμάτι στην ελπίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου