Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Ο Διονύσης Σαββόπουλος παραμυθάς στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών


savvopoylos μεγαρο μουσικης megaro σαββοπουλοσΟ σπουδαίος μας τραγουδοποιός,Διονύσης Σαββόπουλος,αφηγείται παραμύθια για μικρούς και μεγάλους εμπνευσμένος από τη Θεογονία του Ησίοδου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στις3-5, 8-12 Δεκεμβρίου και 9 - 12 Ιανουαρίου/ 

Η παράσταση «Για να γίνει ο χρόνος καινούριος» φτιάχτηκε, όπως δηλώνει, «για τη χαρά της αφήγησης. Για παιδιά και για μεγάλους. Για όλους μας. Μπροστά σε μια αφήγηση που ξετυλίγεται μπροστά μας γεμάτη θαύματα, αφηνόμαστε. Αίρονται σιγά-σιγά οι επιφυλάξεις και οι δυσπιστίες. Ξαναγινόμαστε, όλοι, παιδιά. Δηλαδή καινούργιοι. Γιατί κάθε φορά που επιστρέφουμε εμείς οι μεγάλοι σε μια παλιά συλλογική φαντασία για να τη διηγηθούμε, ξαναβρίσκουμε εκείνη τη διαύγεια κι εκείνο το σφρίγος που κάνει τον χρόνο καινούργιο και τον κόσμο έγχρωμο ξανά». Μέσα από οκτώ απογευματινές παραστάσεις και δύο πρωινές  ο σπουδαίος μας τραγουδοποιός και οι συνεργάτες του καλούν όλους όσους νιώθουν παιδιά «να πάψουν να είναι απλοί θεατές και να μπουν στην ιστορία ώστε να την κάνουν καινούρια».

Για το σκοπό αυτό, ο ίδιος σκιαγραφεί με δικά του λόγια την ιστορία για την αρχή του Κόσμου, τη γέννηση του Χρόνου, τη χρήση της φωτιάς και κάθε δύναμης που ωφελεί ή βλάπτει ανάλογα με τη χρήση της, κι άλλοτε παίζει και τραγουδά γνωστές επιτυχίες του (Η Συννεφούλα, Σαν τον Καραγκιόζη, Τί έπαιξα στο Λαύριο κ.ά.). Συνοδεία δύο εξαίρετων μουσικών, του Σταύρου Λάντσια και του Γιώτη Κιουρτσόγλου (από τους «Human Touch»), των ηθοποιών-τραγουδιστριών Ρηνιώς Κυριαζή και Φένιας Παπαδόδημα που συμπληρώνουν την αφήγησή του με ελληνικά και ξένα παραμύθια καθώς και 12μελούς χορού που αναπαριστά τη δράση τους επί σκηνής. Κι όλα αυτά με φόντο εντυπωσιακές ζωγραφικές δημιουργίες της Φωτεινής Στεφανίδη που προβάλλονται σε βίντεο. Συμμετέχει ο Θίασος Σκιών του Αθω Δανέλλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου