ΤΟ ΜΠΛΟΚΑΚΙ
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010
Το μάθημα της Ιστορίας στο σχολείο
Με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι συνεχίζεται το ξερίζωμα της ιστορικής γνώσης από τα κεφάλια των μαθητών, του Χρήστου Κάτσικα
02/10/2010 - 08:28
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου